Termékek felépítése, célja

A motiváció termékek magját egy-egy motivációs téma szolgáltatja. Ezek a témák három összetevőből

  1. magával ragadó, inspiráló fényképből (döntően természetképből)
  2. egy kulcsszóból
  3. és egy hozzá kapcsolódó idézetből állnak.
állnak.

A minta-skálán 20 különböző motivációs téma található, melyek lefedik a modern vállalatok motivációs igényeinek teljes tárházát. Ezek között megtalálható a „csapatszellemtől”, a „kreativitáson” át a „siker” témakörig nagyon sok téma egyedi feldolgozása. A motivációs témák adaptációi pedig tetszőleges üzenethordózó felületen (a fali és asztali képektől kezdve, a különböző reklámajándékokon át egészen az egyedi kreatív felületekig) megjeleníthetőek és megrendelhetőek.
Az minta-skálán található termékek mellett természetesen lehetőséget biztosítunk teljesen egyénre/cégre szabott megoldások kivitelezésére is. Ennek keretében lehetőség adódik tetszőleges témájú fénykép, idézet és üzenethordozó felület kombinációjára.
 
A ProMotivation 2003 óta foglalkozik vállalati belső motivációs és kommunikációs termékek tervezésével, kivitelezésével és forgalmazásával. Ezen termékek magja egy motivációs téma, mely köré épül fel maga a termék, amelyek akár a legkülönbözőbb üzenethordozó felületeket jelenthetik. Az alapötletet az angolszász vállalati kultúrában elterjedt „corporate gifts and awards” iparág hazai környezetre és körülményekre történő adaptációja adta.
:::    MOTIVÁCIÓS TERMÉKEK    :::